Re: Киев_жжет

Privet, Irrka!!

Kiev ischo i ne nachinal zhech" ))))
That small flame what you have watched was in reality only a little razminka)))))
Nothing is impossible!! - will be second stage.
First stage is completed, closed and appreciated))))
First stage was developed and operated under the password "LOVE".
Program has general name - ENLIGHTENING! This is clear as a tear)))
First stage - UNIVERSAL LOVE. Password- love!
Second stage - NOTHING IS IMPOSSIBLE. Password - Somebodystopme!

Кстати, стихи прекрасны)))) Имя, сестра, имя!)
Кто это прекрасный аватар?? Я тоже аднаго знаю. На Андреевском познакомилис) Вы еще все по его книжке тут гадали. Вечные Истины!)
Помни, что он тебе сказал!) ЭТО важно! Люблю. Жду.Люся.

Всем превед!)

--
Яндекс.Почта: объем почтового ящика не ограничен! http://mail.yandex.ru/monitoring/